Onsdagkväll! :)

Har precis skrivit klart uppsatsen som ska in på måndag nästa vecka! Så skönt att vara klar i god tid! :) Fysikplugget är också avklarat, så nu sitter jag och latar mig framför datorn :P

Idag hade jag dressyrlektion för syrran och Finponnyn. Han var lite stark och seg i början, men det blev bättre och bättre under passet. Lät dem sedan rida igeom LC:2- programmet en gång, och det såg riktigt bra ut! :D De ska ju tävla dressyr för första gången tillsammans på Söndag, så det gäller att ligga i med träningen!

Jag filmade också när de red programmet. jag tycker att det är så himla viktigt i ens träning att man får se sig själv rida! På både gott och ont. Man ser sina brister och får en mycket bättre motivation att förbättra dem än om någon skriker på dig från marken! det är ett tips till dig! Försök verkligen få människor att filma dig!


Sötnosarna posar efter en lyckad ritt förra sommaren :) Nu hoppas vi på en jäkligt bra ritt på Söndag!

Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

sv; Tack så mke :)

2011-03-23 @ 21:49:07
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback