Dålig ryttare.

Jag vet inte vad det är med mig, men just nu fungerar INGET för mig. Varken på jobbet, med hästen eller med famlijen. Jag hade en total katastrofträning för Ted Nätterqvist, en träning som jag sett fram emot så mycket, men Silver bara stannade, stannade, och stannade. Om och OM igen. Jag slutade rida, jag kände mig maktlös, jag ville nästan bara gå därifrån, för jag SKÄMDES! Hur svårt kan det vara?

Dagarna just nu går åt till att försöka få tillbaka det positiva tänkande jag jobbat med sedan 3 år tillbaka. Hästen ska få det lite lugnare, med mycket skogsritter, och jag ska försöka fokusera enbart på min ridning och inte på hur hästen går, för det kommer ju när ridningen är på plats Det kommer att KOMMA! det vet jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback