Dagens Ridpass :)

Efter att bara ha ridit ut i skogen under två veckors tid var det dags för mig och Silver att rida på ridbanan igen. Jag har anmält mig till en hoppträning på måndag, så jag passade på att köra lite hoppning när hinder ändå stod frame. Vi hoppade studs och kombination och några småhinder runt omkring. Silver tyckte nog det var ganska jobbigt med den stora magen han har, men han hoppade snällt alla hinder, dock inte utan ansträning ;)

Jag längtar verkligen tills han kommer in från betet! Men betet är samtidigt något jag vill unna honom, svårt detdär..


Småskutt :P

Kommentarer
Postat av: viktoria

Hej!

Var inne och kollade på dressyrmupparna's blogg, och såg den vackraste bild mina ögon skådat! Den du gjorde av Cupido !! otroligt vacker, vill gärna ha en / flera sådana på mina hästar iaf min tävlinghäst :)

Jag har startat upp bloggandet igen och skulle också hjälpa med heder och stil på allt där, din ser väldigt fin ut! ;)



Så undrar om du skulle vilja hjälpa mig med detta?

Tack snälla på förhand, skriv gärna på min mejl adress men svar här går fint annars med :)

Häls viktoria

2011-07-16 @ 20:20:22
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

det är sååå underbart :D

2011-07-17 @ 00:05:24
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback