"Vilken känsla"!

Novio var helt fantastisk idag, jag var helt blown away över hur bra han gick! För er som inte vet är Novio en haflingervalack som jag rider 1 ggr i veckan. Vi red ett riktigt dressyrpass i ridhuset, och han gick verkligen som en klocka. Vi gjorde slutoroch skänkelvikningar i alla gångarter. Jag kunde samla galoppen så att vi nästan galopperade på stället, och vi gjorde galoppobyten och gah, det går knappt att beskriva.

Det var som om jag kunde be honom om vad som helst och han gör det, fast ännu mer och bättre än vad jag bad om. Det var länge jag satt på en så ambitiös häst!

Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

snygg häst!! :)

sv; åh tack va kul!! :D nu blev ja glad ^^

2011-01-17 @ 14:48:10
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Jessica josefsson

sv; GUD VA SNYGGT!! :D !!!

2011-01-17 @ 16:15:47
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Jättfin häst!

Va kul att det gick så bra :)

2011-01-17 @ 21:21:05
URL: http://elin.pamlin.se
Postat av: Amanda

Du måste göra detta i din blogg tycker jag!



Dag 1 - Presentera mig och min häst

Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst

Dag 3 - Min största rädsla inom hästsport

Dag 4 - Favoritbilderna på min häst

Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda

Dag 6 - Något annorlunda med min häst

Dag 7 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan

Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit

Dag 9 - Mitt bästa hästminne

Dag 10 - Mina drömmar

Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen

Dag 12 - Det här saknar jag

Dag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver min häst

Dag 14 - Varför får ridning mig att må bra

Dag 15 - Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

2011-01-18 @ 11:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback