Ridsugen till tusen :)

Idag har jag verkligen lyckats fokucera på skolan, är faktiskt lite stolt över mig själv. Förljde med mamma ut till stallet och kikade lite på en hoppträning bland annat. man lär sig faktiskt otroligt mycket av att bara titta på.

Madde gjorde mig glad med sin kommentar. Tydligen har man ändrat lite regler. Man får tävla ponny i samma klasser som storhäst utan att lösa hästlicens. Då funkar det ju bra att han tävlar i både ponny- och hästklasser :) Får se om jag åker på en liten tävling någon gång i sommar :)


Bild från en väldigt lyckad tävlingsdag förra Sommaren :) Vinst i första klassen, 3:a i andra :)

Kommentarer
Postat av: Amanda Nekby

Får man alltså tävla ponny i storhäst klasser på samma villkor utan att ponnyn är "uppmätt"? :)

2011-01-25 @ 19:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback