Dagens Paul

Det blev ingen studshoppning idag, ridhuset var upptaget, något man får vänja sig med när man står  på ett så pass stort stall med många inackorederade. Istället red jag ut i skogen med min syster, vilket egentligen var ett väldigt bra alternativ.

Fastän det var mörkt var Paul väldigt avspänd, han blev dock stark emellenåt och ville öka, men han mjuknade efter en halvhalt. Pigg och glada var båda hästarna, även om Silver nog tog priset i den kategorin, vilka bocksprång! Haha

Är nöjd med Paul idag även om jag defenetivt haft bättre ridpass. Passade även på att borsta igenom hans toviga svans med glansprej. Jag har inte brytt mig om den den senaste månaden då den varit täckt i lera varje dag han kommer in från hagen. Snygg och fluffig är den nu!


Kommentarer
Postat av: Tess

SV: Tack snälla! Jag äger en Nikon D90 och bilderna togs med ett Tamron 70-300 som jag även säljer om du skulle vara intresserad utav ;)



Fin blogg :D

2011-12-22 @ 18:28:59
URL: http://absoluttk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback