Ny Bloggdesign!

Lite nytt på bloggen, eller egentligen bara en annan variant av den jag redan har! Blev faktiskt rätt nöjd, gillar den nog mest av alla jag gjort hittils! För den som läser så är alltså sidomenyn borta, men den finns istället i en horisontell meny under headern. Berätta gärna hur den ser ut i era webbläsare! 
 
Resten av kvällen blir det födelsedagsfirande för min del! Imorgon får Paul vila helt eller gå på skritten 30 min, jag följer med bästa Sandy och Carlando på Pay'n Jump.
 
 
Såg denna bilden från förra vintern, och JÄKLAR vad hans pannlugg har växt sedan dess! Nu når spetsen ned ungefär mellan ögonen. Gillar långa fluffiga pannliggar!
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Ser jättebra ut på ipad.

2013-09-29 @ 14:21:28
Postat av: Moa

Älskar din nya design! :D ser jättebra ut i både firefox och explorer :)

2013-11-16 @ 09:16:02
URL: http://norrlandsponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback