Livsfarligt!

Då jag tycker att Paul tappat mycket i hull och muskler har jag höjt hö-givan ännu lite till och det genom av att sätta upp ett slow-feed hönät i boxen. Känns bra att han får något att göra om nätterna då han ändå står ca 10h utan mat stackarn. Höll däremot på att skratta ihjäl mig när jag skulle leda in honom i boxen, det blev tvärnit!! När han tilslut vågade sig in stod han till en början upptryckt mot motsatt vägg. När jag åkte hem verkade han ha slappnat av men eftersom att han hade annat hö stod han och åt det, blir spännande att se om han fattat att det är mat i dendär livsfarliga påsen idag. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Haha! Sådär var mina hästar i flera dagar när jag precis hade hängt in näten.. Knäppisar!

2013-05-18 @ 19:46:03
URL: http://sophiakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback