Glömma och gå vidare

Det är något som jag verkligen skulle behöva göra, dagens tävling var slöseri med tid och pengar. Först klantar jag mig i första klassen och sedan vill hästen inte vara med i andra klassen. 
 
Han hoppade felfritt fram till kombinationen där han backade av mycket på insprånget och räckte sedan inte fram till oxern ut. Sedan var det stopp helt enkelt. Försökte verkligen få honom att bjuda fram, men utan resultat. Nu är frågan hur en häst som det egentligen inte finns "stanna" i huvudet på börjar göra det. Först och främst ska han kollas upp så det inte är så att han har ont någonstans och sedan får jag se vad jag gör utifrån det.

Kommentarer
Postat av: Malin

"Everybody wants happiness, nobody wants pain. But you can't have a rainbow without a little rain."

Ganska tänkvärt när det känns tungt! :) Nästa tävling går bättre ska du se!

2013-04-01 @ 02:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback