Semester

Min första semestervecka är nu förbi, tiden går ju fortare av något skäl bara för att man kan göra det man vill. Var inne på Mälarkliniken med Paul förra veckan och han behandlades lite varstans. Monika gissade att han antagligen blivit klättrad på och har då ömmat i ryggen och spänt sig vilket medfört små hältor på höger fram och vänster bak. Tror inte att det är något som kommer ta alltför lång tid att läka ut, men jag ska inte säga för mycket. 
 
Promenerar så långt jag orkar och har lust med så Paul får röra sig lite iaf, viktigt för läkningen med blodcirkluation också. Idag blev det ca 8km, jag var helt slut, hade ju cyklat ut också(14km). Annars har min stackare bränt sig riktigt illa på mulen, men även det har börjat läka nu, muggen ser också ut att vara på väg bort!
 
 
Har knutit dit en provisorisk trasa som skydd ;)
 

Kommentarer
Postat av: JennyM

Det gäller att va kreativ ;)

2013-07-15 @ 02:20:15
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback