Frågor och Svar; Olivia undrar ;)

Frågor;
 
Hej! Stämmer det verkligen att Amandas ville är din? Såg på onlineresultaten på equipe och då står du som ägare.. Bara en undran :) sen undrar jag vad dina mål med Paul är inför nästa år? :D
 
En fråga till, heter han Paul eller är det som han kallas? :)
 
Svar: Ja jag äger en del i Ville! Amanda är ju den som gör allt jobbet med honom, men det stämmer att jag för närvarande är ägare :)
 
Mitt stora mål nästa år är att debutera 120 under utomhussäsongen. Annars vore det kul att ta lite placeringar i de lite lägre klasserna, men framför allt att ha roligt med min lilla häst, har ingen brådska!
 
Tyvärr, tyvärr heter han Paul. Blev väldigt ledsen när jag såg passet då även jag trodde det var ett smeknamn, men inte då! Var nästan på vippen att byta namn på honom men nu är det tyvärr försent. För mig är han Paul och ingen annan.
 
 
 
Söta Vinceur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback