Glittrande vinterland

ÅÅÅH vad underbart väder det är idag alltså!! Åkte ut till Paul på morgonen och tog en promenad, det var sol -12grader och vindstilla. Behöver jag säga att jag njöt? Paul skötte sig bra och vi passade på att klättra lite, det är alltid nyttigt, även för mig. Vaderna brände efter ett tag. Jag försöker tänka positivt angående hur läget är just nu. Jag känner att jag fått en närmare kontakt med min häst tack vare alla dessa promenader! Arbete från marken är ju så himla nyttigt, och något som det slarvas mycket med i allmänhet. Allt handlar ju faktiskt inte om att rida, även om det är dödskul! :D


Bild från today :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Var gärna med och delta i min lilla ''länk lek'' på min blogg ;)

Ha en bra dag!

2012-01-30 @ 11:12:24
URL: http://biersack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback