Rastlöst

Jag längtar så sjukt mycket till på tisdag! Om allt går som det ska kommer jag ju ha en egen häst, en häst att tävla en ny utmaning, och det ska bli så himla kul!  Hoppas hoppas!

Silver och jag tog en riktig långtur i det fina vädret idag, men tyvärr blev det inte så mysigt som det låter. han var helt odräglig i galoppen, kastade sig åt alla håll, helt okontaktbar. Det är inte kul alls att ens rida då. suck

Hösten är påväg in också, och jag totalt älskar hösten :D , Bjuder på en bild på Samuraj som jag hann med att knäppa innan jag drog ut i skogen.


Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Liknar en häst som stått här i sundsvall, som heter Samuraj.. Kanske är den? ;P

2011-10-06 @ 16:13:28
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback