Dagens Ridpass

Idag fick jag äran att provrida en stallkompis fina polle! Swarowski, ett snyggt svart sto på 170cm med en himla massa bjudning. Jag trodde att jag skulle känna mig liten på henne, men blev förvånad över hur liten hon faktiskt kändes. I början var jag som vanligt lite försiktig och provade mig fram till den ridningen som funkade bäst för oss, och jag måste säga att hon var otroligt rolig att rida! Hon var sådär lagom känslig, och med bra bjudning och bra känsla i handen. Tack Amanda för att jag fick prova din fina polle! :D



Amanda och hennes polle som skuttar lite hemma. Jag provade faktiskt på att hoppa några sockerbitar idag! Jag tror nog att hästen tyckte det var lika kul som jag haha, mycket eld i baken, men jag fick lite bättre koll efter några försök. Alla hästar är ju så olika att rida och hoppa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback