I´m Alive!

Wow vilka härliga tävlingsdagar det har varit. Följde igår med min vän Amanda till Södertälje och idag var vi i Eskilstuna. Längtar så tills jag är frisk och kan ta ut min fina fuxgrabb på tävlingsbanorna! Idag gjorde han sin tävlingsdebut tillsammans med Amanda Gullström. Han startade 90 & 1m och fick ett nedslag i båda, han är ju fortfarande rätt valpig och han har ännu inte 100% koll på var han har benen. I 1m hoppade han riktigt trevligt och var bara i det hindret han rev. Amanda gjorde ett fantastiskt jobb när hon lotsade runt min häst på en relativt spektakulär bana. Jag är så NÖJD!

Jag hoppas att jag kan lägga ut fimlerna från rundorna här på bloggen, men jag filmade inte med min kamera, så det kan tyvärr ta ett tag! Nu ska jag pyssla om min fot lite och sedan lägga mig tidigt! På Tisdag är det operation som gäller!

Kommentarer
Postat av: Linda von Seth

Vad kul att det gick så bra!

Lycka till med operationen, hoppas att det bli bra nu så att du får komma igång ordentligt själv! :)

2011-11-12 @ 23:51:23
URL: http://lindavonseth.wordpress.com
Postat av: Hannah S.

Fick du bilderna jag skickade till en design för ett tag sen,eller ska jag skicka igen? :)

2011-11-13 @ 14:13:38
URL: http://klequi.blogg.se/
Postat av: Irma - topponys.blogg.se

Hej! Fin blogg, kika gärna in på våran!

På våran blogg kan du läsa om oss och våra ponnyer och våran väg mott eliten! :)



/Irma på topponys.blogg.se

2011-11-14 @ 16:01:55
URL: http://topponys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback