Inget verkar gå min väg just nu...

När jag kom till stallet idag såg jag direkt att Silver var svullen i höger bak, täcket var också trasigt, så istället för ett dressyrpass blev det en barabacka skrittur i mörkret på en yberpigg ponny som verkligen hade behövt detdär dressyrpasset. Men man måste vara noggran när det gäller hästars ben, en vrickning kan bli så mycket mer än en vrickning om man inte tar den på allvar! Efter turen såg allt mycket bättre ut^^,

Hörde senare ifrån de som hade haft stalltjänsten under dagen att alla hästar hade varit helt vilda i hagarna, Silvers gäng hade galopperat i full fart i hagen, antagligen var det därför han inte var riktigt fräsch.

galna ponny....

Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se- Vinn ett träns!

Sv: Tusen, tusen tack! Blev så glad över din kommentar för att jag kände själv så tydlig skillnad på henne under träningen, men man är så osäker på om det verkligen ÄR någon skillnad eller om man man bara inbillar sig, därför var det så skönt att få det "bekräftat" att det syntes av någon annan också :D

2011-01-07 @ 00:10:41
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback