Frågor & Svar #1

Michelle om Rosannas Bloggdesign;
Jätte bra blogg! :) Verkligen fin design du gjort till Rosanna! :) Vad tar du för att göra en design? Jag skulle verkligen behöva en men har ingen aning om hur man gör! ;)

Svar:
Det är många som ställer denna fråga och därför svarar jag på den i ett eget inlägg. Jag gör bloggdesigner till andra för att det är så nedrans kul! :D Roligare finns inte, och det kostar ingening. men det jag gör, det är vad du får. Mejla mig bilder och beskrivning på [email protected]!

Karin om Ännu en design/header klar!
Varför gör du inte en sådan fin, väl arbetad och professionell till dig själv också? Unnar din blogg något ? :D:D

Svar:
Eftersom att jag inte kunde kommentera din blogg svarar jag här istället! ;) Håller verkligen med dig på den punkten, men jag kan helt enkelt inte få till det åt mig själv just nu. Jag blir aldrig nöjd! men jag lovar att göra ett försök att fixa till bloggen ikväll.

Är det något du undrar? tveka inte att fråga! ;)


Kommentarer
Postat av: olivia.

Nu har jag mejlat dig! :)

2011-01-09 @ 13:49:44
URL: http://fjordingen.blogg.se/
Postat av: Karin

Jo, du verkar haj på detta med kodning av bloggar, jag har problemet med att folk inte kan kommentera min blogg men jag hittar inte felet. Skulle du kunna hjälpa mig ? :D

2011-01-09 @ 21:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback