Just doing my thing

Jaha då var man hela 21 år!!! Haft en superhärlig dag med familjen, älskar dem mer än allt i världen.
 
Igår tvättade jag bilen och cyklade sedan till stallet då jag inte ville skita ned den på en gång. Riktigt bra sätt att motivera sig att lämna bilen hemma, bra för både kropp och miljö. Paul fick en vilodag och jag red Silver som kändes stel och matt men som bättrade sig mot slutet.
 
Paul var superduktig idag! Gick ensam på bandet medans jag mockade och fixade, jättesmidigt är det verkligen! Mycket backe fick han gå i, gäller att stärka den lilla rumpan. Tyvärr har han blivit nypt i mungipan av bettet så vi får se hur det blir med träningen framöver, beror på hur det läker. Han blev ompysslad med rykt och godis istället, något han verkligen uppskattar!
 
 

Kommentarer
Postat av: JennyM

Sv: Jag håller helt med dig! Edward är verkligen magisk! Det är verkligen en fröjd att se honom rida!

Härligt att ha en sådan person i närheten som man kan inspireras av :)

2013-09-08 @ 03:51:29
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback