Dåligt bloggande var det här!

Har hänt massor med kul de senaste dagarna! Har inte riktigt haft tiden att sätta mig här och berätta om dem bara! Tränade för Amanda i torsdags och det gick både bra och mindre bra. Fick ett riktigt aha moment hur jag ska rida min häst för att få fina språng, han kan ju faktiskt hoppa. Däremot har vi en riktig utmaning framför oss när det gäller ridbarheten.
 
Dagarna efter har det blivit vila, skogsturer och idag tömkörde jag en stund i ridhuset. Känslan just nu med Paul är inte den bästa men då kan det bara bli bättre! På Söndag åker vi på tävling, den första på länge! Ska bli riktigt roligt!
 
Passade på att mocka hagen idag också, försöker vara duktig med det nu när leran är på ingång. Blir ju bara värre om skiten ligger kvar. Jag hoppas också att den lilla växtlighet som finns ska vara kvar och hjälpa till med att binda underlaget. Håller tummarna för en lagom blöt höst, vill inte bråka med mugg igen!!
 
 
Inte en bajshög i sikte! ;-)

Kommentarer
Postat av: Pär

<3

2013-10-08 @ 21:47:23
Postat av: Amanda - Life Of Showjumping

Hej! Du hade rätt i vem är hästen-tävlingen i min blogg;) Vill du skriva ett gästinlägg? :)

2013-11-04 @ 17:48:47
URL: http://lifeofshowjumping.com
Postat av: Amanda - Life Of Showjumping

Vill du skriva något är du mer än välkommen :D
Bara skicka iväg det i ett mejl till mig isåfall! :)

2013-11-10 @ 21:06:28
URL: http://lifeofshowjumping.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback