Väntar på värmen.

Har planerat enbart ridning i skogen nu i början av veckan. Igår red jag och syrran ut tillsammans, jättemysig ritt med mycket galopp. Paul var dock lite matt, antagligen efter träningen i fredags. Men fick ändå till samlingen fantastiskt bra i hans svåra högergalopp, fin känsla. Väntster var som vanligt riktigt bra. Det var underbart att äntligen kunna galoppera ute!
 
Just nu ligger jag i sängen och drar mig. Har varit uppe och ätit frukost, men det har varit kallt i natt så jag väntar med stallet tills det har tinat lite. En barbackatur står på schemat idag, älskar verkligen att rida utan sadel, superbra för sits och balans och säkert skönt för hästen att slippa sadeln.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback