Liten rapport från dagarna!

 
Igår red jag som planerat över galoppbommar i ridhuset. Slängde fram den berömda evightesbanan och rullade runt på denna tills jag var nöjd. Jag satte distanserna ovanligt bra och paul backade lydigt av på bommarna. Däremot tyckte jag att han ville gå i en väl öppen form och jag hade väldigt svårt att få honomatt slappna av och verkligen välva sin rygg. Så jag satte faktiskt på en gummisnodd som jag fäste i sidorna på sadelgjorden för att få honom att tänka rätt, och skillnaden blev enorm!
 
Idag blev det en låååång skritttur barbacka på en överpigg häst. Känns bra inför Södertälje imorgon! Ni får hålla tummarna för oss!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ser evighetsbanan ut? :) skulle du kunna rita en bild samt skriva avstånden? :)

2013-03-08 @ 22:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback