Just nu vill jag döda mig själv

Tror jag tar pris i tankspriddhet. Blev utesluten i första klassen, och inte för att jag ramlade av eller vägrade ut mig. Jag startade utan startsignal. Förstår ni hur arg jag är? Klantigt Erika!
 
Jag hamnar i ett slags tunnelseende när jag kommer in på banan, något som både är postivit och negativt. Jag tar inte in det som händer omkring mig och de hade problem med tidtagningen och det tog en evighet, så min smarta hjärna antog att jag redan fått startsignal. Hoppade hinder 1-2 felfritt innan de stoppade mig.
 
Nu har jag skrivit av mig lite, har gott om krafter kvar till 1.10m i alla fall..
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Fin blogg! Allt bra? (:

2013-03-31 @ 13:52:44
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback