Dagens Paul

Det var så härligt att sitta på hästryggen igen! Vägarna hade bitivs tinat och vissa partier blottade en mjuk grisväg, så härlig känsla att rida på så sviktande underlag efter all is och snö. Nu kan det få bli vår tycker jag!
 
P kändes något stel i början, bjöd inte ärligt framåt, men jag pressade honom inte. Red i en lång och avspänd form och allt eftersom tände han till för att mot slutet istället göra sina små krumsprång i galoppen för att det var så kul. Lät honom faktiskt hållas och han var lydig tillbaka när jag bad honom.
 
Mot slutet tog jag av mig min halsduk och började svinga den runt okring mig, vifta med den och tja, han brydde sig inte nämnvärt. Måste verkligen arbeta bort hans reservationer för ryttare på ryggen. Han ska bli bulletproof till 99% ;)
 
Stretchade honom när vi kom hem och han tyckte det var så skönt!
 
 
Älskade kissemissen Smulan stretchar varje morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback