Äntligen helg!

Sitter för en gångs skull vid datorn och bloggar, nuförtiden blir den mest från mobilen och det fungerar himla smidigt. Det är mycket som händer nu över påsk. Förutom påskaktiviteter ska jag påbörja flytten till min egna lägenhet, ha stalltjänst, tävla och shoppa på Ikea. Har säkert glömt något, fullt upp alltså.
 
Just nu håller jag på och fixar med den nya bloggdesignen, fick önskemål om att ha en lite enklare bloggdesign och denna blir väldigt ljus och fräsch! Jag hoppas jag kommer vara nöjd med den längre än två veckor. Som ni läsare har märkt byter jag design rätt ofta, måste bli bättring på det!
 
Paul fick vila idag, kom hem vid sex och då var det dressyrtävlingar ute på Ekelund. Men det gör inget, han tar inte skada av det, han får vila sig i form! ;)
 
 
Tycker att det kan bli vår snart, ser det inte härligt ut? (Arro Bell & Ann)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback