Tävling; Gripens RF - Inte illa pinkat

Första klassen fick vi till en fin dubbelnolla. Jag är dock verkligen ingen höjdare på att rida snabbt så vi kom någon utanför placering. Det är dock inte så viktigt för mig egentligen, rider och tävlar mest för att det är kul. Mitt mål är alltid att göra mitt bästa, tävlar mer mot mig själv än mina medtävlande ;) Men med det sagt erkänner jag att jag MÅSTE öva på att rida tajtare svängar!
 
Inför 110 var jag faktskt nervös. Tyckte att det var lite högt för min smak, men när jag kom upp på hästryggen var det som bortblåst! Kändes så himla lätt och okomplicerat inne på banan. Hade ingen brådska och var noggran med att byta galopp osv, tyvärr lite för noggran då vi gick i mål med 1 tidsfel. När ska jag lära mig? ;) Jaja hästen fick en bra upplevelse och hoppade några språng som kändes helt fantastiska!
 
Som vanligt åkte jag ensam och då blir det tyvärr inga filmer, men känslan var helt underbar och den kommer jag leva på länge! :D Vill också tacka min stallkompis Sandy som lånade ut sin fina transport till mig, utan henne hade denna underbara tävlingsdag aldrig varit möjlig. Imorgon hoppar vi en klass, 110, ska försöka komma runt utan tidsfel!
 
 
Bild fotad av Sandy med mobilen ;) Kvalitèn är makalös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback