Jag älskar att läsa

Det har hänt något med mig för helt plötsligt har jag tagit upp ett av mina gamla intressen, läsning. När jag gick i grundskolan var jag en riktig läslus, kunde spendera en hel dag mellan sidorna på en bok och var alltid väldigt svår att få kontakt med en sådan dag. Jag hade en förmåga att verkligen försvinna in i boken, totalt glömma tid och rum och alla runt omkring mig.  Min inlevelse har ju såklart både positiva och negativa delar i sig men jag är tacksam för att kunna försvinna bort i en bok när jag känner för det!
 
Just nu håller jag på att återuppleve mina gamla favoriter, Bläckhjärta, Bläckmagi och tillsist Bläckdöd. Den sistnämnda visste jag inte ens att den fanns så den ligger nu som order på bokus.com till någon som tar hand om den på måndag. Längtar så efter att få läsa den!
 
 
Mobilen kan också när det gäller närbildsfotografering! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback