Drastiska åtgärder!

Skämt åsido, idag fick jag nog av att halka runt på våra isiga vägar och satte dit tåbrodd inför dagens ridtur. Fick riktigt bra grepp, kunde utan problem galoppera, även om jag dock höll mig till samlad galopp. Solen sken och det var riktig vårkänsla!
 
Paul var helt överlycklig över att få komma ut och röra på sig! Frustade och taktade, själv satt jag bara och njöt, för han var jättefin att rida! Arbetade ambitiöst i galoppen i en härlig uppförbacke med massor av tryck bakifrån. Kunde faktiskt samla högergaloppen förvånansvärt bra, trots att han var lite spänd i början. Nöjda och glada var vi när vi kom hem! jag tog ut brodden och serverade lunch till Paul ute i hagen. Mys!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback