Dagens Paul

Dagens uteritt gick över förväntan. Har haft svårt att få honom mellan skänkel och hand den senaste tiden, och detta särskilt ute i skogen. Idag jobbade jag verkligen med att få honom ärligt eftergiven och mot slutet släppte det faktiskt! Skänkelvikningar sicksack över vägen var det som lossade allt. Blev mycket samlad galopp idag och en del klättring, han behöver verkligen arbetas mer då han är så himla energisk och olydig. Jag vill ju gärna ta vara på all energi istället för att motarbeta den.
 
I veckan ska jag faktiskt rida ett riktigt dressyrpass i ridhuset, med dressyrsadel och allt. Förhoppningsvis får jag med mig en kamera också.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg hoppas du har haft en bra dag!

2013-01-28 @ 14:59:34
URL: http://eemmamariee.blogg.se
Postat av: H.

Jättekul att du uppdaterar så mycket nu :) :)
Tummen upp!!

2013-01-29 @ 16:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback