Att göra ingening

Ibland känner jag att jag behöver dagar där jag bokstavligen slösar bort min tid på helt onödiga grejjer så som att glo på tv hela kvällen, läsa, surfa runt. Idag är en sådan dag och det har varit riktigt skönt! tagit ett långt varmt bad tillsammans med en gammal tintinbok och pratat i mobilen i säkert 1,5h liggandes i sängen. Blir en tidig kväll, och så kör jag på för fullt imorgon! 
 
Min snälla syster tog hand om Paul åt mig, blir dock lite orolig när jag kikar på termometern, det närmar sig -20 och jag önskar han hade sitt supervarma vintertäcke på sig! Men han har massor av mat och jag tror nog bara att jag daltar lite med honom. Haha man vill ju inte att älsklingen ska frysa? ;)
 
 
Imorgon hoppas jag vi kan ge oss ut en sväng i skogen! Härlig vinterbild på Frida och Silver <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback