Tack för alla tips!

Är så himla tacksam för alla tips jag fått till hur jag ska få bort Pauls envisa mugg! Känns jättekul att ni engagerar er så mycket! Just nu kör jag med Lactacyd tvål och gör rent. Efter det tar jag bort ev skorpor och tar alsolsprit där de suttit. Till sist avslutar jag med Salicylsyrevaselin som mjukgör. Försöker också låta det lufttorka så länge jag kan innan han får ge sig ut i snön igen. Det är svårt att säga om det har hjälpt hittils men jag inbillar mig att det går åt rätt håll, det är bara att fortsätta såhär i några veckor till så får vi se.
 
Skulle det inte fungera har jag ju ännu fler olika metoder att använda, tack vare er!
 
Silver har jag aldrig haft detta problem med, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback