Simply Amazing

Jag lyckades hitta en plätt i en av sommarhagarna med ett tunt lager snö och relativt plan mark där jag jobbade Paul idag. Var helt underbart att rida omkring där i solen och Paul tyckte precis som jag att livet är lajbans. Vilket jäkla tryck det var i honom idag! Jobbade mycket med den samlade galoppen och han kändes så pass stark att jag provade lite förvänd galopp också, han höll den jättebra och var kvar i samma samling. Vilken duktig kille!
 
Han arbetade i en härlig uppförsbacke och jag hade ingenting i handen, känslan var magisk. Blev ett kort och intensivt pass innan vi skrittade hemåt igen. Vilken givande dag! När jag hittar detta tryck även på banan kommer vi kunna ta oss an vilka hinder som helst! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback