Får inte hända!

Min förkylning blir bara värre och värre! Jag hoppas verkligen att jag är frisk nog att delta i pay'n Jumpen på söndag! Har varit så taggad hela veckan! Var mycket starter också, ca 200st, WOW! Södertälje har ju en så himla bra anläggning också.
 
Har inte hunnit hoppa något i veckan tyvärr, funderar därför på att göra det idag. Samtidigt känner jag på mig att det faktum att jag inte sovit många timmar inatt och är lite krasslig kan göra att jag inte rider som jag ska. Får försöka titta på lite bra ryttare på youtube innan jag åker ut. För mig brukar det ge en bild om en känsla jag vill hitta och ofta rider jag mycket bättre! Brukar alltid kolla på mina ryttarfavoriter kvällen innan tävling också, det ser ju så löjligt enkelt ut för vissa ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback