Friskförklarad!

Besöket hos Chris i fredags gick över förväntan. Paul rörde sig till 100% och jag har en två veckor lång igångsättning framför mig innan vi kan komma igång lite försiktigt igen! Det är så underbart att han är frisk igen!
 
Idag red jag ut en sväng och han var så fruktansvärt pigg att jag hade svårt att hålla honom i trav, speciellt när vi vände hemåt! Nu när han vilat så länge blir han tyvärr lite av en "pain in the ass" att rida, men som en vän så smart påpekade så beror hans uppförande antagligen på att han känner sig stark igen och det får man ju ta som något positivt. Idag stötte vi på en livsfarlig automatisk gräsklippare! Han är annars cool ute men denna var något av det läskigaste han sett!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Frida och Silver träffade också på en sådan häromdagen!

2013-08-05 @ 16:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback