Working overtime

En regnig lördag som denna känns det faktiskt inte så hemskt att sitta inne och jobba! Förutom att tjäna bra pengar har jag underbara kollegor och dessutom tid att sitta vid datorn emellanåt. När jag väl kommer hem idag ska jag ha värsta mysdagen i stallet. Paul ska bli ordentligt ompysslad, och så även min utrustning.
 
Jag hoppas jag kan ta med mig kameran också, var för länge sedan jag la upp nytt och fräscht och egenfotat här på bloggen och det går ju inte för sig? ;)
 
To do list:
  • Städa sadelkammaren
  • Putsa tränsen
  • Rengör bett + benskydd
  • Fetta in sadeln + rengöra stigbyglar
  • Tvätta schabrak
  • Rykta Paul 
  • Träna P från marken
 
 
Gammal favoritbild från förra vintern. Härligt ljus!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback