Ridsuget skenar!

Jag får världens ridabstinens bara jag tar det lugnt någon dag! Ska försöka sysselsätta mig på annat sätt idag, kanske tar jag en joggingtur till stallet och pysslar om Paul lite. Har förresten anmält oss till en programridning nästa måndag, ska faktiskt bli riktigt kul och en perfekt uppladdning inför vår dressyrdebut! Annars är det ju hopptävling som gäller nästa helg. Det är vår första inomhus så jag hoppar bara 90+1m. Längtar så!
 
 
Funderar på att lägga upp ett inlägg med lite failbilder. Skulle det vara kul? :)

Kommentarer
Postat av: Louise

JAAA!! Failbilder! :''3

2012-09-23 @ 11:11:36
Postat av: MsSallylover

Kolla din Youtube! :)

//MsSallylover

2012-09-24 @ 08:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback