Genomförkyld

Har suttit inne större delen av dagen och har en sprängande huvudvärk och är helt genomtäppt. Jag blir så trött, kan ju inte göra någonting! Tänkte prova att åka till stallet och rida lite ändå, kanske känns det bättre med lite luft? Jag har ju trots allt inte ont i halsen iallafall.
 
Paul går ju lugnare just nu så det blir väl en skritttur om jag orkar det. Silver ska även han gå lugnt eftersom han haft feber. Jag måste verkligen göra något för jag blir galen av att sitta här inne och dega. Inte kul!
 

 
Barbacka måste jag rida på Silver också, sadeln är stulen. :(

Kommentarer
Postat av: melinda eriksson

Vaaa hur blev den stulen?! :(

2012-09-11 @ 10:39:27
URL: http://melindaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback