Film från Strängnäs

Tog ej med omhoppningen då jag var så missnöjd med ridningen, egentligen var även sista linjen lite halvdålig, jag måste få igenom mina förhållingar mycket bättre och tidigare. Paul har börjat tycka att det är så jävla kul att tävla, han drar lite mot hindren och hamnar därför lite nära, men han är ändå rädd om sig och vill inte gärna riva.
 
 
 
Tycker dock att jag ha börjat hitta en mycket bättre och mer ettrig galopp att hoppa ur, nu måste jag bara försöka hålla den en hel bana! Tänk att det ska var så svårt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Så fint det ser ut! Stor skillnad nu från i början tycker jag, i alla fall utifrån vad som går att bedöma på film och foto. Riktigt bra jobbat och ni verkar passa så bra ihop!

2012-09-15 @ 19:07:57
Postat av: Sandy

Ååå man ser att han tycker de är superkul !!!
Då har du gjort ett bra jobb :D

2012-09-16 @ 11:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback