Det går om man vill

Jag kom och tänka på en sak när jag i förrgår var en hårsmån ifrån att ramla i backen. Jag red ut med sällskap, barbacka med schabrak när Paul blir rädd och kastar sig iväg. Jag glider bakåt mot rumpan på hästen vilket han tycker är skitläskigt och flyr ännu mer. Jag tappade balansen åt höger och hängde verkligen på sidan, och ändå lyckades jag med hjälp av ren envishet kravla mig upp igen. Har märkt att sålänge man inte ger upp kan man öka sina chanser att sitta kvar när olyckan väl är framme ;)
 
 
 
Det här är imponerande! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Videon: Det hade nog gått snabbare att kliva av och sitta upp igen x)

2012-09-30 @ 19:14:16
Postat av: Monika

Fast då hade de inte fått fortsätta tävlingen utan blivit uteslutna ;-)

2012-10-01 @ 15:37:33
Postat av: Linnea

Hade inte Paul ont/problem med ryggen? Ska han verkligen ridas barbacka då? Han verkar ju vara en så känslig häst..

2012-10-02 @ 19:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback