Dagens ridpass

Idag har jag ridit båda mina älsklingar!
 
Paul fick hoppa lite på banan. Red först ut en runda och gick sedan i på banan, hoppade en bana på 8 språng, vilket han gjorde bra och sedan skrittade jag av en sväng efteråt. Amanda red tillsammans med mig på Ville, kul med ridsällskap. Hindrerna låg på 80cm, förutom muren som låg på 1m. Ville träna på att hoppa mur då jag alltid haft mycket respekt för dem, men Paul bara tågar på som vanligt, haha. Han har verkloigen fått världens bjudning och glädje för hinder, jätteroligt! 
 
Silver gick i paddocken. Hade egentligen tänk rida ut, men mamma ville gärna se, så vi fick hålla oss hemma. Han var i vilket fall som helst jättefin! I högergaloppen la han dock huvudet på sned för att slippa jobba ordentligt, men det blev bättre och bättre, fick vara noggran med att hålla honom rak och med ett jämt tramp bakifrån. Passade på att leka lite med galoppombyten också, använde staketet som extra hjälp för den nya yttersidan och Silver gjorde faktiskt rena byten. Ifrån vänster till höger kunde jag till och med byta innan vi kom till staketet, det var dock lite svårare från höger men med lite träning skulle de nog sitta bra!
 
 
Haha gammal tävlingsbild. Taggade inför hopptävling!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Sv: haha :)

2012-09-15 @ 10:46:26
URL: http://Fotopaulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback