Tävlingen igår

Förklass 1m: Kändes som en riktigt bra runda. Paul blev väldigt taggad och olydig, men han hoppade väl ändå. Vi rev ett räcke på böjt spår då jag gled ut lite i svängen ovh kom lite snett på hindret. Jag ser och känner en stor utveckling i hans hoppning och nu är det bara att försöka lägga ned lite jobb på lydnaden mellan hinder så kommer detta bli toppen!
 
 
 
KM klass 1m: Paul var lite matt under framhoppningen och svarade inte riktigt framåt, men såfort vi kom in på banan var det fullt ös medvetslös! Han blev lite stark för mig ibland och jag ick svårt att få igenom mina halvhalter. Som sagt behöver han lite jobb, men även här hoppade han fint och tyckte det var skitroligt! Jag klantade till det på ett räcke i mitten av banan, hittade ingen bra distans och det blir pannkaka. Jag måste verkligen rida på känslan, för tänker jag för mycket då går det verkligen inte.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Ni ser jättefina ut =)

Liiite avundsjuk blir jag allt! Jag vill OCKSÅ fortfarande tävla utomhus! =P

2012-10-26 @ 08:36:29
URL: http://confessionsofanequestrienne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback