Min älskling är död :(

 
Den har varit min slav i säkert 5 år nu, och nu är det heeeelt död. Känns inte värt att laga den, funderar på om det är värt att köpa en ny, jag fotograferar inte så mycket längre, även om jag verkligen älskar det! Det är heller inget alternativ att köpa någon billig digitalkamera istället. Jag har blivit alderless för bortskämd med bra bildkvalite att jag skulle bli så besviken varje gång jag gick igenom bilder från en sån kamera. 
 
Kanske kan jag köpa en billig systemkamera, jag behöver ju inte ha värsta proffskameran, en kompromiss lixom? Någon som har några tips på vilka kameror som är bra?

Kommentarer
Postat av: Louise :3

Hejhopp! Vad är det för objektiv du använt till din kamera?? c:

2012-11-16 @ 18:11:43
Postat av: Erika

Jag köpte nyligen en Nikon D3000.
Pris. 3000-4000kr beror lite på vart man köper samt vad som ingår.

Fick själv med minneskort på 16 o väska.

Sv.
Skratta gör jag oxå men mest efteråt. ;)
Slog i höften och armbågen, så har fått mig rejäl smäll vilket känns ju efter åt. :/

2012-11-18 @ 06:58:43
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Helena Barth

Vi har en Nikon D5000 som vi köpte när det var någon kampanj på elgiganten för ett par år sen, dom är rätt dyra men så sjukt bra! Lätt att använda även för en annan som är oteknisk och okunnig :)

2012-11-18 @ 18:28:09
URL: http://helenabarth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Canon 1100D tror jag den hette! Tar jättebra bilder, köpte min på elgiganten och är jättenöjd! :)

2012-11-27 @ 17:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback