Besviken och ledsen

Inget går som tänkt just nu och det , är otroligt frustrerande och hopplöst. Silver fick en sparkskada i förrgår och vi åkte in till strömsholm med honom igår eftermiddag. Man hittade inget på röntgen men han är så pass halt att man inte vill chansa, är det en spricka kan han bryta benet om han skulle lägga sig ned och sedan resa sig upp. Just nu hänger han i en slags sele som hindrar honom från att göra just detta. Stackars ponnyn<3

Till råga på det är jag även orolig för min häst. Han kändes inte alls bra i ridningen idag. Börjar undra om det är någonstans han har ont eftersom att han är så sjukt ojämn. Ibland är han en dröm att sitta på och ibland vill jag bara hoppa av och ge upp. Sedan tror jag att min egen inställning och humör spelar in mycket. Imorgon ska jag försöka att acceptera att han är som han är och inte kräva för mycket för länge. Nu ska jag sova, imorgon är det en ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback