Trött och lite irriterad

Idag fick jag verkligen inte till det. Hästen var egentligen riktigt fin men jag red askasst. Hade svårt att vara konsekvent med mina skänkelhjälper och jag blev lite oplanerad i ridningen. Dessutom tycker jag att jag ibland blev bakåtdragande i handen, något jag verkligen sliter med för att jobba bort!

Red inte länge eftersom att jag fick en så dålig känsla, men ska jag fokucera på det positiva kändes hans galopp väldigt trevlig bitvis och han gjorde ett par riktigt fina galoppfattningar! Sesan försökte jag sitta ned lite i traven men det var helt hopplöst, jag skäms över hur jag skumpade omkring där uppe på min stackars häst, haha! Får ta nya tag imorgon med min inställning och ridning. Jag har svårt att "bara rida" i ridhuset, jag vill gärna ha bommar och hinder eller en speciell övning att träna på. Måste planera lite bättre inför morgondagen helt enkelt.

Invigde min mobilkamera i kombination med film, tycket att den inte filmar alls lika bra som min gamla tyvärr, men bjuder ändå på lite film ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback