Tränarvisdom

Min tränare och vän sa något jag måste tänka på i framtiden. Jag var ju ganska missnöjd med träningen i söndags och jag måste lära mig att tänka på ett annorlunda sätt. Anledningen till att jag tränar är ju för att lösa de problem jag har och utvecklas tillsammans med min häst. Om allt går perfekt, då har du ju inget av att träna? Det blev avsevärt mycket bättre mot slutet så jag lärde mig något nytt, och det var ju hela meningen med att träna. I fortsättningen ska jag ställa lite mer normala krav på oss så kanske jag rider bättre också!

När jag tränade för Ted sa även han något intressant. "Nedslagen är din bästa vän, de är dem hästen lär sig av". Hur sant och bra är inte det lixom? Det gäller att lyssna på sina tränare helt enkelt!



Småskutt <3 Har ju förresten glömt att lägga upp bilderna från träningen. Blev tyvärr inte så många då Frida hade lite problem med tajmingen och tog lite för tidigt i avsprånget, men det är bättre än ingenting! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback