05.46

Sitter på jobbet och mitt pass ska snart börja! Skönt med fredag, ska dock jobba imorgon också så det blir en ganska kort helg för min del tyvärr.

Igår fick Paul ta det lugnt, han har gått endel de senaste dagarna så en vilodag behövde han. Ryktade i säkert 1 timme och bara myste, tror att han behöver lite sånt då jag fortfarande upplever honom som lite reserverad i mänskligt sällskap. Väldigt len och glansig blev han i pälsen tillslut!

Faktiskt så tog jag cykeln ut till stallet, var superskönt att få lite frisk luft och träna lite igen. Något jag tror att jag kommer fgöra endel framöver, det är dags att träna upp mig efter olyckan. Jag passade även på att vara extra skötsam, mockade hela hagen som var rätt skitig och putsade tränsen och sadeln. Måste erkänna att jag är ganska dålig på att ta hand om mina läderprodukter. Det blir 1-2 gånger i veckan, om ens det :P  Hur ofta putsar du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback