Träningsvärk

Mina ben är som spaghetti idag efter gårdagens barbackaridning. Det blev ju ett kanske långt och krävande pass för oss båda så jag trodde Paul skulle vara lite matt idag. Hoppade upp utan sadel igen och tog en lugn skritttur. Han var helt hyperpigg! Fattar inte hur han kan vara så pigg, verkar som om han blir piggare ju mer jag rider, haha, konstig häst! Har inte varit med om något liknande förut, han har kanske bättre kondis och sturka än jag tidigare trott?

Snart bär det av till jobbet, jobbar eftermiddag denna vecka.

Kommentarer
Postat av: Linnéa Boberg

Sv; Taack! :D Kändes så himla bra!:)

2012-06-18 @ 13:12:18
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/
Postat av: Sanna

Har en 22årig herre på foder som jag har nu andra sommarn. :) Han blir piggare ju mer man rider och latare ju mindre man rider. Hahaha!

2012-06-18 @ 19:06:33
URL: http://hstliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback