Tävling; Märsta RK

Fyfasiken för vädret idag! det pissade ned regn hela tävlingsdagen och temperaturen låg stadigt runt 5 grader. HU det krävdes ett ryck för att vilja gå utanför cafeterian för att rida fram ;)

Resultat:
1m avd B - 0 fel
1m avd B - 10fel (4 hinderfel + 6 tidsfel)

Hästen har varit så jäkla duktig idag! Världens underbaraste inställning, öronen rakt framåt och flera riktigt härliga språng på banan och framhoppningen. I första klassen satte vi en riktigt bra runda! Hade en härlig galopp i honom och hittade bra lägen och vägar. är väldigt nöjd med oss båda! Vår första felfria runda! :D

Andra klassen var det jag som klantade mig ganska mycket. Red en otroligt slarvig väl till tvåan och paul blev lite överrumplad och vi missade hindret, haha så jäkla klantigt! Red sedan lite onödigt långa vägar så det blev endel tidsfel, men jag hade absolut ingen brådska och ville att resten av rundan skulle vara ordentligt riden. Kombinationen hoppade han super i, på utsprånget som var en oxer tappade jag stigbyglarna då han hoppade mig lite ur sadeln. Måste bara jobba på min koncentartionsförmåga, då det är jag som sätter käppar i hjulen på oss. Men både han och jag saknar massor av rutin så jag antar att det kommer bli bättre ju fler starter vi gjort!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vart urtjusigt med ny look! :D Älskar designen och kodningen. Enda saken jag hittar som kan förbättras är att lilla "rutan" där det står tid/datum samt "kommentarer" och "kommentera här" har en opassande blå bakrund. Men tror nog att det kommer ändras när du fixat färdigt eller så har du helt enkelt glömt den lilla detaljen! :) Du är ENORMT duktig förövrigt. :) Otroligt stilrent och enkelt..

2012-06-02 @ 20:01:52
URL: http://hstliv.blogg.se/
Postat av: Camilla- Äntligen tillbaka i bloggvärlden

Så kul med tävling :D Härligt att du är nöjd ändå.

Jättefin design, ny här och inte sett förra men den här är jättesnygg :)

2012-06-03 @ 08:19:32
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback