In the woods



Blev lite knivigt att fotografera en skarp bild med mobilen, men det var hur mysigt som helst idag!

Red ut en relativt lång runda med både skog och grusväg. Paul kändes verkligen superfin, verkar som om gårdagens pass var nyttigt för honom. Blev som vanligt mycket galopp, och tränade mycket på att länga-korta-länga, något han faktiskt gjorde ganska bra idag! Jag har planerat in en liten markarbetesperiod för honom nu, ingen hoppning, bara klättring och dressyrarbete ute. Jag känner att jag behöver lägga ned lite jobb på det innan vi kan komma upp ett snäpp i hoppningen. Dessutom har han hoppat mycket i det senaste så för att hålla igång glädjen tror jag det kan vara nyttigt med en hoppvila. jag får ju inte glömma att det är en rätt orutinerad häst jag har :) Imorgon tror jag att vi tar en ren klätterträning, otroligt nyttigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback