Frågor & Svar; är den blå?

Fått urgulliga kommentarer om den nya bloggdesignen och jag är så glad att ni gillar den! :D Tack så himla mycket!  Däremot verkar det som om min dator visar annorlunda än vad era gör.

Sanna skrev:

Vart urtjusigt med ny look! :D Älskar designen och kodningen. Enda saken jag hittar som kan förbättras är att lilla "rutan" där det står tid/datum samt "kommentarer" och "kommentera här" har en opassande blå bakrund. Men tror nog att det kommer ändras när du fixat färdigt eller så har du helt enkelt glömt den lilla detaljen! :) Du är ENORMT duktig förövrigt. :) Otroligt stilrent och enkelt.



På min skärm har rutan denna färg, är det någon som ser något annat? :O

Tack så mycket Sanna för din givande kritik! Jag vill ständigt förbättra bloggens utseende då webbdesign ligger mig varmt om hjärtat! är det någon annan som har något önskemål/idee? Skulle en utlottning av en bloggdesign vara intressant? :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Galet! På min dator ser exemplet du visar blått ut även det, allt annat har rosa samt grå färg förutom bakrunden till tid osv! För den är BLÅ. Haha nedrans dator..

2012-06-03 @ 20:24:43
URL: http://hstliv.blogg.se/
Postat av: Sanna

Försöker komma på ett bloggnamn till mig själv.. Hur kommer det sig igentligen att din blogg heter Ettahnia?

2012-06-03 @ 20:39:36
URL: http://hstliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback