Ovisat

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på just nu, har dragit på mig en envis förkyldning och suttit hemma större delen av dagen, är verkligen trött på det. Paul fick ännu en vilodag, det gör egentligen inget, vilan är nästan lika viktig som träningen. Funderar på att städa lite, både hus och bil är i en enda röra.
 
Två ovisade bilder i brist på annat;
 
 
Haha Fail. Tror det var vi hästägares favoriter, insekterna som ligger bakom..
 
 
Uppställningsbild, blivit rätt rund i kroppen ändå, men det konstiga är att det kan varriera från dag till dag. Ibland när jag  kommer till stallet kan jag tycka att han ser tunn och kantig ut, medan jag andra dagar tycker han ser riktigt biffig ut. Undrar hur det kommer sig? :O

Kommentarer
Postat av: Paulina

Sv: Ja, verkligen!

Underbart härlig färg din häst har! Fux och bläs är min favorit :)

2012-07-29 @ 20:32:39
URL: http://fotopaulina.blogg.se
Postat av: Clara

han ser jättefin ut, och ahn har verkligen riktigt snygg färg! Väldigt fina bilder också! :)

Svar: Hihi tack, vad glad jag blir! :)
torrang.blogg.se

2012-07-29 @ 23:55:50
URL: http://tvistirni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback